4 клас Читання

​01.04.

Тема уроку. Позакласне читання. Читання п’єси-казки Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба».

Пригадайте, що таке п’єса-казка?

Чим вона відрізняється від казки?

Через посилання ( https://mala.storinka.org) ознайомитись з біографією Н. Шейко-Медведєвої та прочитати її п’єсу-казку «Лисиця,що впала з неба».

Домашнє завдання. П’єсу-казку вміти переказувати.


05.04.

Тема уроку. Підсумок за розділо «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс».

Робота з підручником.

Підготовити усно відповіді на питання розміщені на с. 136.

Домашнє завдання. Вміти переказувати вивчену улюблену байку, казку чи п’єсу, с. 110-125.

 

06.04.

Тема уроку. Вступ до розділу «Чуємо весняні передзвони». В. Скомаровський «З чого починається весна».

Дорогі четвертокласники!

Уже весна. Ми звати будемо мандрувати чарівною країною «Весняних пнредзвонів». Саме тут ми ознайомимося з віршованою мовою, римами, будемо милуватися чудовою природою, образно малювати картини на основі прочитаних творів, виразно читати вірші, прийматися любов’ю до рідного краю.

Робота з підручником.

Свою мандрівку ми розпочнемо із вивчення вірша В. Скомаровського «З чого починається весна», с. 138.

Завдання.

1. Прочитати вірш уголос.

2. На основі прочитаного, дайте усно відповіді на запитання.

3. З чого починається весна?

4. З чим порівнюється пісня хайвора?

5. Усно намалюйте весняну річку.(Звичайно, словами).

6. Які птахи уже повернулися до нас з теплих країв?

Домашнє завдання В. Скомаровський «З чого починається вена», с. 138. Навчитися виразно читати вірш.


07.04.

Темп уроку. Акровірш. Л. Глібов «Хто вона?» А. Камінчук «Лічилка».

Робота з підручником

Пригадай, що таке акровірш?

Виразне читання уголос вірша «Хто вона?». С. 138.

Розглянь малюнок до цього вірша.

Що на ньому зображено?

Прочитавши вірш, дай відповідь на запитання: «Хто вона?».

Назви ознаки ранньої весни.

Виразне читання уголос «Лічилки».

Розглянь малюнок с. 139.

Що на ньому зображено?

Скільки учасників бере участь у «Лічилці».

Домашнє завдання. «Лічилка», с. 139, вивчити напам’ять.


08.04.

Тема уроку. М. Вінграновський «Грім» А. Малишко «Дощик».

Робота з підручником.

Виразне читання уголос вірша «Грім». с. 139-140.

Усно намалюй малюнок. (Звичайно, словами.) Яким ти уявляєш описаний у вірші грім?

Які звуки передають звучання грому?

Виразне читання уголос вірша «Дощик» А. Малишка с. 140-141.

Дати усні відповіді на запитання що написані після вірша «Дощикс» с. 141.

Домашнє завдання. Один із прочитаних віршів вивчити напам’ять (На вибір).


12.04.

Тема уроку. Найдорожчі слова. День матері. Д. Павличко «Мати».

Робота з підручником с. 141-142.

Виразне читання « День матері» у прямокутнику с. 141 та вірша Мати с. 141-142.

Домашнє завдання. Виразне читання вірша «Мати».

Підготовити усні відповіді на питання, які є після вірша га с. 142.


13.04.

Тема уроку. Вічний зв’язок. Ф. Петрів «Що починається з малого». Доповнити вірш власними прикладами.

Робота з підручником с. 142.

Виразне читання вірша вголос.

На основі прочитаного вірша дайте відповідь на запитання.

З чим порівнюються лани, струни скрипки? 

До кожного стовпчика вірша усно намалювати малюнки. Звичайно, за допомогою сліпі уяви.

Домашнє завдання. Виразне читання вірша. Підготовити усні відповіді на запитання, які розміщені в кінці вірша с. 142.


14.04.

Тема уроку. Позакласне читання.

Робота з підручником.

Повторити поезії «Весняні звуки» с. 139-141 та «Найдорожчі слова» с. 141-142.

Домашнє завдання. Виразне читання творів.


19.04.

Тема уроку. Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії.

Робота з підручником с. 143.

Опрацювання завдань.

1 розгляньте обкладинки серії книжок.

2 яка із них на вас справила найбільше враження?

3 які ваші улюблені поезії?

Розгляньте прямокутник, у якому пише про Всесвітній день поезії.

Домашнє завдання. Доберіть своє гасло до Всесвітнього дня поезії.


20.04.

Тема уроку. Резервний урок. Аудіювання читання.

Робота із зошитом «Читання. Діагностичні роботи.с . 26-27.

Домашнє завдання. Послухати казку А. Зайцевої «Рятівниця» і дати відповіді на завдання с. 26-27.


21.04.

Тема уроку. Перевіряємо свої досягнення. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони».

Робота з підручником. 

Опрацювати «Перевіряю свої досягнення», с. 144: знаю, розумію, вмію.

Для того щоби відповісти на запитання потрібно повторити вивчений матеріал с. 138-143.

Домашнє завдання. Опрацювати «Виявляю ставлення…».


22.04.

Тема уроку. Вступ до розділу «Фантазуємо…». С. Пушик «Новинкар».

Робота з підручником.

Читаючи матеріал на с. 145-146 в ознайомитеся з тим, як можна змінити все навколо фантазують, мріючи.

Цей розділ ми розпочнемо із виразного читання вірша С. Пушика «Новинкар». Розгляньте до нього малюнки. Читаючи вірш, зверніть увагу на лінійки написані синім шрифтом. Розкрийте зміст кожного.

Домашнє завдання. Виразне читання вірша. Підготувати усні відповіді на питання с. 148.


26.04.

Тема уроку. Повір у себе. Л. Мовчун «Прфа для павучка».

Робота з підручником.

Виразне читання твору с. 149-150.

Домашнє завдання. Читання твору і переказ його, с. 149-150.


27.04.

Тема уроку. Повір у себе. А. Мовчун «Арфа для павучка» (продовженя).

Робота з підручником.

Виразне читання твору с. 151-152.

Домашнє завдання підготувати відповіді на запитання с. 152.


28.04.

Тема уроку. Мрія. Н. Кир’ян «Жар-пташка». Створення хмаринки думок.

Робота з підручником. 

Виразне читання поезії «Жар-пташка» с. 152-153.

Домашнє завдання. Підготовити усні відповіді на запитання с. 153. Опрацюйте хмаринку на цій же сторінці.


02.05.

Тема уроку. Позакласне читання. 

Знайти через інтернет казку про вашу улюблену тваринку.

Домашнє завдання. Прочитати обрану казку і вміти її переказувати.


03.05.

Тема уроку. Медіавіконце: мініпроект «наша випускна стіннівка». Т. Майданович «Поощання з початковою школою».

Робота з підручником.

Виразне читання вірша «Прощання з початковою школою».

Розгляд фотографій.

Домашнє завдання. Виразне читання вірша с. 154-155.


04.05.

Тема уроку.  Медіа віконце: мініпроект «Наша випускна стіннівка». Створення випускної стіннівки.

                       Дорогі четвертокласники!

Читаючи вірш «Прощання з початковою школою», у Вас напевно з’явилась радість, що завдання к підручнику закінчились. Але і одночасно на очах з’явилася сльозинка. Адже Ви уже кажете: «Прощавай дитинство! Здрастуй юносте!».

Підручник «Читання» ще не відкладайте в сторону. Він вам знадобиться для повторення вивченого матеріалу. Від наступного уроку ми будемо повторяти вивчене.

Домашнє завдання. Створити випускну ствннівку в зошиті, або на окремому листочку. Можна скласти віршик і помістити його в стіннівку за зразком на с. 155.


05.05.

Тема уроку. Резервний урок. Повторення. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь».

Робота з підручником. Виразне читання поезії с. 5.

Розгляд ілюстрацій с. 5.

Опрацювати «Скриньку очікувань».

Домашнє завдання. Виразне читання вірша Л. Костенко на с. 5. Підготовити відповіді на питання після малюнків на с 5.


06.05.

Тема уроку. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Фантазуємо, творимо і мріємо».

Робота з підручником.

Для того щоб відповісти на запитання, які знаходяться на с. 156, потрібно повторити вивчені твори із розділу с. 146-152.

Опрацювати «Скриньку очікувань», с. 156.

Домашнє завдання. Повторити вивчені твори із розділу с. 146-152. Підготовити відповіді на запитання с. 156.


10.05.

Тема уроку. Резервний урок.

Робота із діагностичним зошитом з читанням с. 35-37.

Прочитати вголос текст с. 35-36.

Домашнє завдання. На основі прочитаного тексту с. 35-36, дати праведні відповіді га питання розміщені на с. 37.


11.05.

Тема уроку. Резервний урок. Повторення. Читання вголос.

Робота з підручником с. 6.

Прочитати вголос текст «Як читають книжки?».

Домашнє завдання. Підготовити відповіді на запитання розміщені після цього тексту, с. 6.


12.05.

Тема уроку. Позакласне читання. Н. Забіла «Рідний Київ».

Через інтернет знайти оповідання Н. Забілої «Рідний Київ» і прочитати його.

Домашнє завдання. Підготовити усні відповіді на запитання, згідно прочитаного оповідання.

1. Яке враження справило на Вас прочитане оповідання?

2. Поясніть значення вислову «Рідний Киів».


17.05.

Тема уроку. Резервний урок. Діагностична робота.

Робота із діагностичним зошитом с. 38-40.

Домашнє завдання. Прочитай вголос текст с. 38-39. На с. 39-40 дай правельні відповіді.


18.05.

Тема уроку. Резервний урок. Повторення.

Робота з підручником.

Читання вголос улюбленого міфу с. 14-24 (один за вибором).

Домашнє завдання. Після вибраного міфу вкінці є запитання. Вміти давати на них правеььні відповіді.


19.05.

Тема уроку. Позакласне читання. Знайти через програму «Інтернет» твір А. Коваль «Сідаємо снідати».

Домашнє завдання. Прочитати вголос твір А. Коваль «Сідаємо снідати». Чим сподобався вам цей твір.


20.05.

Тема уроку. Резервний урок. Діагностична робота.

Робота з діагностичним зошитом с. 41-43.

Домашнє завдання. Прочитай вголос текст с. 41-42. На с. 42-43 дай правельні відповіді.


24.05.

Тема уроку. Повторення. Казка. «Заяче сало».

Робота з підручником.

Виразне читання казки вголос с. 29-30.

Домашнє завдання. Дати відповіді на запитання після казки с. 31.


2.05.

Тема уроку. Резервний урок. Діагностична робота.

Робота із діагностичним зошитом с. 41-43.

Домашнє завдання. Прочитай вголос текст с. 41-42. На с. 42-43 дайправеььні відповіді.


26.05.

Тема уроку. Резервний урок. Повторення. Народні легенди.

Робота з підручником.

Виразне читання вголос (Народні легенди), (Хліб і золото) с. 41-42.

Домашнє завдання. Підготовити відповіді на питання розміщені після легенди с. 42.


31.05.

Тема уроку. Повторення. Брати Капраново «Незалежність України».

Робота з підручником.

Виразне читання вголос твору с. 64-66.

Домашнє завдання. Підготовити відповіді на питання с. 66.


01.06.

Тема уроку. Література для читання на літо.

Протягом літніх канікул прочитати такі твори:

1. В. Близнець «Земля світлячків».

2. М. Вінграновський «Первінка».

3. Є. Гуцало «Сім’я дикої качки».

4. Сашко Лірник. Цикл казок «Моя Украіна».

5. В. Нестайко «Чарівний талісман».

Бажаю вам веселих канікул!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 клас музичне мистецтво

7 клас музичне мистецтво